FAQ NettoJakt.no

Her finner du ofte stilte spørsmål. 

 

Deres produkter er i mange tilfeller mye billigere enn konkurrentene. Er deres produkt kopier eller i dårligere stand? 

Svar:    Nei, alle produktene vi selger er nye og originale produkter med full fabrikkgaranti.

 

Siden produktene deres er originale med full fabrikkgaranti, hvorfor skiller prisene seg så mye fra konkurrentenes priser? 

Svar:    Vi kjøper alltid inn store partier direkte fra produsenter til vårt sentrallager, uten fordyrende mellomledd. Det gir kundene våre en gunstig prisfordel sammenlignet med mange andre butikker.   

 

Hvor henter man produktene?

Svar:    Nettojakt.no er en ren nettbutikk og sender alle varer direkte til kunden. Bestilling gjøres i vår nettbutikk eller via vår kundeservice.

 

Imoprterer dere alle produkter selv?

Svar:    Nei, med f.eks. produkter som Garmin, Alaska, Burrel, PetSafe m.fl. har vi avtale med autoriserte forhandlere og respektative leverandører.

 

Hvor lang leveringstid har dere?

Svar:    Dersom varen er lagerført sendes denne normalt innen 1-3 virkedager fra vårt hovedlager som ligger i Finland. Varen kan ventes innen 5-12 virkedager. Leveransetid avhenger noe av postnummer og hvor smidig vår speditør frakter varen på ditt postnummer.

 

Oppgitte priser på nettbutikken, er de inklusiv moms eller eksklusiv moms?

Svar:    Alle våre priser på nettbutikken, og kataloger for øvrig, er alltid inklusiv moms.

 

Kan jeg returnere eller bytte varer dersom de ikke passer?

Svar:    Dersom varen er i ubrukt stand, har du full 14 dagers returrett fra du mottar varen. Dersom klær ikke passer, bytter vi dem til en annen størrelse, dersom varen er ubrukt og sendes i original innpakning.   

 

Hvor kan jeg hente pakken min dersom jeg ikke er hjemme når denne blir forsøkt levert på døren? 

Svar:    De fleste forsendelser blir sendt med MyPack. På enkelte bestillinger kan man velge hjemlevering. Dersom du har valgt hjemlevering og ikke er hjemme under levering, vil normalt speditøren forsøke levering 1-2 ganger til. Dersom speditøren ikke får levert pakken hjem til deg, vil du normalt få en hentelapp i posten, som du kan medbringe til et oppgitt hentested.

 

Min bestilling med Klarna fullførtes ikke, hva kan det skyldes? 

Svar:    Når du har skrevet inn ditt fulle fødselsnummer, så gjør Klarna en rask kredittsjekk og dobbelsjekker at navn og leveringsadresse stemmer med din folkeregistrerte adresse. Dersom det er avvik ift kredittsjekk eller  avvik ift folkeregistrert adresse, så vil man normalt kun få kortbetaling som betalingsmetode. Dersom navn, adresse og kredittsjekk er ok, vi lman også kunne velge faktura, kontoavtale mm som betalingsform. Dersom du har spørsmål vedr betaling eller kredittsjekk mm, vennligst ta kontakt med Klarna som vil kunne hjelpe deg. 

 

Er det trygt å betale med debet- eller kredittkort? 

Svar:    Det er både trygt og sikkert å betale med debet- og kreditkort. Transaksjonen går via DIBS som leverer en av Nordens fremste betalingsløsninger. DIBS satser på sikre betalingsløsninger med bl.a. 3D-Secure. 3D-Secure teknologien er utviklet at VISA og MasterCard og identifiserer kortinnehaveren på en trygg måte. Identifiseringen er likeverdig den man benytter på nettbank. DIBS har i tillegg et eget sikkerhetssystem, Defender, sin er et system for å minske risikoen for bedrageri.

 

Hvor lang garanti er det på deres produkter?

Svar:    Alle våre produkter har full fabrikkgaranti. Garanti tiden varierer fra produkt til produkt og spesifiseres som oftest under hvert produkt.

 

Hvordan går jeg frem hvis jeg tror det er noe galt med produktet? 

Svar:    Kontakt oss på epost eller telefon. Dersom vi må se nærmere på produktet, sender vi deg returinfo og varen kan dermed returners til oss, kostnadsfritt.

 

Hvilke betalingsmuligheter har dere? 

Svar:    Som kunde har du mange muligheter for betaling. Du kan f.eks. betale med debet- eller kredittkort, nettbank, faktura. Du kan også velge delbetaling gjennom Klarna.

 

Jeg fikk ingen faktura fra Klarna etter min bestilling, kommer den senere med posten? 

Svar:    Klarna fakturaen sendes normalt til deg per epost eller post når varen sendes fra vårt sentrallager. Klarnas delbetaling sendes imidlertid månedsvis. 

 

Hvordan kan jeg spore forsendingen? 

Svar:    Du kan spore din pakke med sporingsnummeret som er opplyst i ordrebekreftelsen.

 

Hvordan kan jeg få tak i en norsk manual til mitt produkt?

Svar:    Vi legger som oftest ut en link til manualer og bruksanvisninger på den aktuelle produkt siden. Dette gjør vi for at du skal ha denne lett tilgjengelig både før og etter kjøp. Manualene oppdateres også jevnlig, så sjekk gjerne om du har den sist oppdaterte versjonen.

Hvilke fordeler får man dersom man registrerer seg på Nettojakt.no?

Svar:    Når man har registrert deg på Nettojakt.no, kan bl.a. redigere dine kontaktopplysninger, legge til ulike leveringsadresser og se kjøpshistorikk. Dersom man har registrert seg på vårt nyhetsbrev får man kampanjer og produktnyheter tilsendt, ofte før de blir publisert på nettbutikken.

 

Er det mulig å få nyhetsbrev fra dere?

Svar:    Ja, dersom du har meldt deg på vårt nyhetsbrev vil du få tilsendt spesialtilbud, kampanjer og nyheter om kommende produkter mm.

Denne nettsiden bruker cookies.jeg aksepterer